!

Igår chillade jag som sagt hemm hos Madde och Awa sen drog jag, Madde och Rachel hem till Amin. Vi chillade där i typ en timme sen gick vi hem och lagade köttbullar med makaroner. Egentligen skulle vi chilla hemma men jag och Awa fick flipp och bestämde oss för att gå ut. Så jag drog hem till Madde och Awa och där chillade vi tillsammans med Amin sen drog vi hem till Sara som bor bredvid dem. Vi chillade, lyssna på musik osv. Sen blev det utgång, kul hade vi i alla fall! Kom hem typ vid halv 4 och vaknade 3. Är fortfarande trött och sliten men just nu sitter jag i skolan med Rachel! DET ÄR LÖRDAG OCH JAG SITTER I SKOLAN?! kan man tro på maken haha men what too do måste plugga:( Vi ska nog sitta här i några timmar, gå hem och laga mat sen blir det nog chill kväll. Orkar inte göra nått speciellt idag



Amin, jag och Awa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0